1. OPĆA NAPOMENA - VAŽNO
- svi zahtjevi, podnesci, molbe i dopisi koji se odnose na e-ID kartice se dostavljaju osobno, vlastoručno potpisani i uz predočenje važeće osobne iskaznice
- ukoliko se dostavljaju poštanskom pošiljkom potpis odvjetnika mora biti javnobilježnički ovjeren te se mora priložiti preslika važeće osobne iskaznice - dostaviti na adresu Hrvatske odvjetničke komore – Koturaška 53 Zagreb
- ukoliko se dostavljaju elektronički – moraju biti u pdf formatu te potpisani elektroničkim potpisom putem važeće osobne iskaznice, uz dostavu preslike važeće osobne iskaznice – dostaviti na e-mail adresu eID@hok-cba.hr
2. PRVO IZDAVANJE e-ID KARTICE
Ukoliko prvi put podnosite zahtjev potrebno je putem e-maila hok-cba@hok-cba.hr zatražiti dostavu zahtjev za izdavanje e-ID kartice na Vašu e-mail adresu.
Popunjeni i potpisani zahtjevi se dostavljaju Hrvatskoj odvjetničkoj komori:
Prilikom podnošenja zahtjeva moguće je opunomoćiti osobu za preuzimanje e-ID kartice i aktivacijskih podataka. Punomoć mora biti osobno potpisana u prostorijama Hrvatske odvjetničke komore prilikom podnošenja zahtjeva, potpisana elektroničkim potpisom putem važeće osobne iskaznice ili potpis na istoj mora biti ovjeren kod javnog bilježnika te biti dostavljena uz zahtjev.
U punomoći mora biti navedeno ime i prezime, mjesto i adresa prebivališta ili boravišta te OIB opunomoćitelja i opunomoćenika te se u istoj navodi da se opunomoćenik ovlašćuje: „da u moje ime i za moj račun preuzme e-ID karticu s elektroničkim certifikatima i aktivacijskim podacima te da potpiše dokument o preuzimanju“.
3. PREUZIMANJE e-ID KARTICA
Izrađene e-ID kartice mogu se preuzeti:
U slučaju promjene osobnih podataka potrebno je:
Izrađene e-ID kartice preuzimaju se na način opisan pod točkom 3. ovih uputa
5. GREŠKE NA e-ID KARTICI
Provjera ispravnosti e-ID kartice može se izvršiti kontaktiranjem Helpdeska AKD-a na broj telefona 0800 0440.
U slučaju utvrđene greške na kartici potrebno je:
Izrađene e-ID kartice preuzimaju se na način opisan pod točkom 3. ovih uputa
U slučaju gubitka ili krađe e-ID kartice potrebno je:
Izrađene e-ID kartice preuzimaju se na način opisan pod točkom 3. ovih uputa
U slučaju zaključavanja e-ID kartice višestrukim unosom pogrešnog PIN-a, e-ID karticu možete samostalno otključati putem aplikacije e-ID client unosom PUK-a koji ste postavili prilikom aktiviranja e-ID kartice.
Ukoliko ne raspolažete PUK-om potrebno je:
Otključane e-ID kartice dostavljene poštom vraćaju se odvjetnicima preporučenom poštanskom pošiljkom s naznakom osobnog preuzimanja, dok se zasebnom poštanskom pošiljkom dostavljaju novi aktivacijski podaci
- Odluka o naplati stvarnih troškova za ponovno traženje i izdavanje odvjetničkih i eID iskaznica
Nadležna tijela Hrvatske odvjetničke komore donijela su odluku o naplati stvarnih troškova za ponovno traženje i izdavanje odvjetničkih iskaznica kao i eID iskaznica i to u slučajevima gubitka ili uništenja iskaznica, promjene osobnih podataka i slično. Odluka će se primjenjivati od 1. siječnja 2021. godine. Izdavanje nove odvjetničke iskaznice iznosi 60,56 kuna, a nove eId iskaznice 178,79 kuna. Cijena novog čitača za eId iskaznice iznosi 72,55 kune, a naplaćivat će se u slučajevima reklamacije čitača, ako je proteklo više od godinu dana od uručenja čitača.
U slučaju potrebe za dodatnim informacijama slobodno nas kontaktirajte putem e-maila eID@hok-cba.hr ili telefonski na brojeve: 01 6165-207 ili 01 6165-200